۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۸:۳۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبرداد:

افزایش قربانیان کرونا درکهگیلویه وبویراحمد/بهبودی ۸۹درصد مبتلایان

افزایش قربانیان کرونا درکهگیلویه وبویراحمد/بهبودی ۸۹درصد مبتلایان

یاسوج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید۱۹ استان به ۳۶۹ نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز یزدان‌پناه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متأسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلاء به کرونا ویروس جان خود را از دست داد.

وی افزود: هم اکنون ۲۷۸ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۰ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۹ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۹ هزار و ۲۵۹ نفر بهبود یافته گزارش شده است که این میزان ۸۹ درصد مبتلایان را شامل می‌شود.

وی اظهار داشت: امروز ۲۷۲ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که ۳۸ درصد موارد مثبت بودند و عمده موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد ۴۵ درصد، کهگیلویه ۱۵ درصد، دنا ۱۴ درصد و گچساران ۱۰ درصد هستند.

یزدان پناه گفت: درست است که ما با سیر نزولی آمار مبتلایان مواجه شدیم و این را مدیون همکاری مردم هستیم. اما باید توجه داشت که با ساده انگاری نباید از میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاسته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی ها و شست و شوی مداوم دست‌ها هرگز فراموش نشود.

کد خبر 5096194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha